sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Kädentaidot-messuilla, ai et-tä mut oli hianoo! :)

Tänä viikonloppuna järjestettiin Tampereella Messu- ja urheilukeskuksessa Kädentaidot-messut.

En viittiny sen vuoks pyytää töistä vapaata perjantaille kun oli hippasen kiirettä, mut lauantaina lähdettii ajeleen kohti Tamperetta. Tapsa oli niin kultanen, että lähti mua sinne kuljettaan ettei mun tarvinnu lähtee linja-autolla tsembaloimaa. :)

Ihmistä oli ko meriheinää, ja tavaraa oli sit viel hiuka enempi. Ja mitä hyvänsä keksii ideoida nii siellä niitä oli jos ja vaikka kuinka. Paljon kaikkee ihanaa. Kuvia en si siinä huuman ja riemastuksen määrässä siellä huomannu ottaa, mutta ens vuonna pitää seki si korjata ja pistää räpsytellen... :) Olin vaa nii soikeena onnesta siitä kaikesta ihanasta, niitä lankoja ja nappeja ja koruja ja korujenvalmistusmateriaaleja ja laukkuja ja koristeita ja vaatteita ja leluja ja kirjoja...

Ihan mitää mahdottomia määriä en ostellu, mut jotai hiukan kuitenki. Kuvan älysin ottaa vasta ku läväytin aarteeni kotona sohvalle ja hipelsin ja räpelsin kaikkee ja esittelin Tapsalle mitä löytöjä olin tehny. :)

Raportoin ja laittelen si parempia kuvia ku saan jostaki jotai tehtyä... :)

Kirpparilla käytiin kanssa, ja voi miten mä liikutuin kun yhdestä pöydästä löyty kenttäpostia! Sodan ajalta kirjeitä, ja valokuvia. Pakkohan mun ne oli siitä ostaa kun ei niissä ollu hintaakaa juur mitää, ja ny oon niitä sitte liikutuksen vallassa ihaillu. 

Eino-myrsky riehuu ulkona, aurinko paistaa ja Tapsa nukkuu kipeenä tos vieres Tassun kanssa.

Kohti uutta työviikkoo...

-Jeepu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!